سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت تدریس خصوصی پیانو

قیمت تدریس خصوصی پیانو چقدر می باشد؟ سوالی است که هر شخصی که به دنبال یادگیری پیانو است، با آن مواجه است. پیانو یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین ساز ها در کشور های جهان و ایران است که سالیانه تعدا زیادی از افراد، حتی می شود گفت میلیون ها نفر از افراد به دنبال 0یادگیری نواختن آن هستند. دلیل این موضوع هم این بحث می باشد که پیانو یک ساز کلاسیک است و صدایی را تولید می کند که کاملا منحصر به فرد می باشد و حتی می شود گفت از بسیاری از ساز ها هم زیبا تر است. از همین رو در صورتی که شما هم علاقه مند به یادگیری این ساز دوست داشتنی هستید، در ادامه مقاله هم همراه سپهر ملودی بمانید تا بیشتر در مورد پیانو و مسائلی مثل قیمت تدریس خصوصی پیانو در کرج و تهران صحبت کنیم.

تماس با بهترین معلم خصوصی پیانو کرج و تهران: 09125613900

قیمت تدریس خصوصی پیانو چقدر است؟

در زمان انجام هر کاری فهمیدن هزینه انجام آن کار از مهم ترین و تاثیر گذارترین مراحل هر کار است، که باعث می شود فرد تصمیم بگیرد که کار را انجام بدهد یا خیر، این قضیه در مورد آموزش پیانو هم صدق می کند. از همین رو به شما عزیزان توصیه میگردد که برای اطلاع از قیمت تدریس خصوصی پیانو در تهران و کرج در ادامه هم همراه سپهر ملودی باشید. در قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از مراحل یادگیری پیانو را که شما عزیزان باید طی کنید را با هم مشاهده می کنیم.

انتخاب هدف

 در ابتدا مهم ترین مرحله مشخص کردن هدف از یادگیری پیانو است به قدری این مرحله مهم است که آینده نوازندگی شما را تعیین خواهد کرد، چرا که اهداف مختلف، شیوه ها و طرق مختلف برای یادگیری را نیز به تبع خود خواهد داشت و اگر هدف شما رسیدن به مورد خاصی باشد، شیوه و  سبک آموزشی نیز باید متناسب با آن باشد.

مشخص کردن سبک آموزش

بعد از انتخاب و مشخص شدن هدف از آموزش پیانو، بحث اصلی که پیش از صحبت درباره قیمت تدریس خصوصی پیانو در کرج و تهران باید با آن آشنا باشید، سبک های آموزشی مختلف است. در مورد این موضوع باید در نظر گرفت که آموزش برای چه سنی است که با توجه به آن روش مناسب با سن افراد انتخاب شود.

قیمت تدریس خصوصی پیانو

قیمت تدریس خصوصی پیانو

انتخاب کردن استاد

مرحله بعدی که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب استاد است، زیرا تاثیر گذار ترین بحثی که در ارتباط با بحث یادگیری پیانو وجود دارد، بحث استاد پیانویی است که شما تحت تعلیم او قرار می گیرید. از همین رو این که استاد از تجربه و دانش بالایی در بحث آموزش پیانو، مثل استاد سپهر ابراهیمی، برخوردار باشد، از موضوعاتی است که در زمان پرداخت قیمت تدریس خصوصی پیانو در تهران و کرج باید حتما آن را در نظر داشته باشید.

خرید پیانو

این مسئله واضح و مبرهن است که شما برای یادگیری نواختن پیانو و شروع دوره آموزش پیانو در هر شهری که ساکن آن هستید به یک دستگاه پیانو احتیاج دارید. پس خرید و انتخاب پیانو از آن اجهت با اهمیت است که همان گونه که پیش تر هم به آن اشاره شد، خود پیانو ها به دو دسته کلی پیانوهای آکوستیک و پیانو های دیجیتال تقسیم می شوند. این دو نوع پیانو هر کدام ویژگی ها و مزایا معایب خودشان را دارند که شما در هنگام پرداختن قیمت تدریس خصوصی پیانو، شروع یادگیری نواختن پیانو،‌ و خرید پیانو از مراکز معتبری مثل سپهر ملودی حتما باید آن ها را در نظر بگیرید.

آموزش مبانی اولیه و تئوری موسیقی مقدماتی

برای آموزش پیانو و در کل هر نوع ساز موسیقی ای، در ابتدا باید اصول و قواعد موسیقی و آن ساز را آموزش دید. زیرا اگر تنها به آموزش نوازندگی بپردازید در ادامه ی راه به مشکل می خورید. پس از پرداختن قیمت تدریس خصوصی پیانو در کرج و تهران، در ابتدا با آموختن تئوری موسیقی به صورت اصولی و تکنیکی، دانش موسیقیایی خود را کامل کنید و سپس به سراغ نواختن پیانو بروید.

تمرین و تکرار

 یکی دیگر از مهم ترین موضوعات در یادگیری پیانو در کنار انتخاب استاد پیانو، بحث تمرین و تکرار است. تبحر در نوازندگی موسیقی و نوازندگی بیش از هر چیز به تمرین خود شما بستگی دارد. اگر شما کلاس ها را مرتبا پیگیری کنید و با بهترین استاد پیانو مثل استاد سپهر ابراهیمی کار کنید ولی تمرین کافی نداشته باشید، بی شک پیشرفت چندانی نخواهید داشت. بخش عمده کار تمرین و تکرار، و تبحر پیدا کردن روی ساز است و این فقط و فقط به خود شما و میزان وقتی که برای ساز صرف می کنید خواهد داشت.

قیمت تدریس خصوصی پیانو

قیمت تدریس خصوصی پیانو

یادگیری پیانو چقدر طول می کشد؟

سوالی که در کنار بحث قیمت تدریس خصوصی پیانو ذهن بسیاری از هنرجویان را به خود مشغول می کند این است که یادگیری پیانو چقدر طول میکشد و در هفته چند بار باید در کلاس پیانو شرکت کرد؟. با وجود اینکه این سوال، سوال خوبی است، اما بسیار کلی می باشد و پاسخ آن به شرایط مختلفی بستگی دارد. اما در مورد این که چند بار در طول هفته باید در کلاس پیانو شرکت کرد باید گفت که صرف نظر از سن، تصمیم عاقلانه ای است که هفته ای یک بار در کلاس های پیانو شرکت کنید. این به هنرجویان پیانو 7 روز کامل فرصت میدهد تا اطلاعاتی را که در درس آموخته‌ اند هضم کنند و موسیقی خود را صیقل دهند.

کسب اطلاعات بیشتر: آموزش پیانو در منزل

قیمت تدریس خصوصی پیانو در کرج

به طبع شما با پرداختن قیمت تدریس خصوصی پیانو در کرج و تهران، به مراکز مختلفی مثل سپهر ملودی به دنبال این هستید که نواختن پیانو را یاد بگیرید، و ممکن است این سوال در ذهن تان شکل بگیرد که با شرکت در کلاس های استاد سپهر ابراهیمی شما چه چیز هایی را فرا خواهید گرفت. در قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از مهارت هایی که شما با شرکت در کلاس های استاد سپهر ابراهیمی فرا خواهید گرفت را با هم می بینیم.

  • فراگیری بیان موسیقیایی و اصول اجرا.
  • فراگرفتن تکنیکهای مرتبط با سبکهای مختلف نوازندگی ساز پیانو.
  • کار بروی رپرتوار قطعات ایرانی و جهانی ساز پیانو.
  • فراگیری و اجرای صحیح قطعات موسیقی از لحاظ تیونینگ، ریتم، دینامیک، تمپو آگوگیک، سونوریته و موزیکالیته و… .

قیمت تدریس خصوصی پیانو در تهران

مطالبی در طی مقاله قیمت تدریس خصوصی پیانو در تهران عنوان شدند مثل یعنی مسائلی مثل قیمت تدریس خصوصی پیانو در تهران و کرج، این بحث که یادگیری پیانو چقدر طول می کشد و…،‌ که امید است برای شما مفید واقع شده باشند. اگر که به دنبال فهمیدن قیمت تدریس خصوصی پیانو هستید، و یا اگر که در کل به دنبال یادگیری پیانو هستید، به شما توصیه می شود که سری به سایت سپهر ملودی بزنید، تا هم از قیمت کلاس پیانو و تدریس خصوصی پیانو مطلع شوید و هم یادگیری نواختن پیانو را تحت نظر استاد سپهر ابراهیمی که یکی از بهترین و مجرب ترین اساتید پیانو در کرج و تهران است، شروع نمایید